Medarbejdere

Fysioterapeut & indehaver
E-mail: hp@aabybrofysio.dk

Interesseområder:
Mangeårig erfaring inden for undersøgelse, diagnostik og behandling af problematikker i ryg – udvidet rygudredning (Ulrus), nakke, skulder, knæ og hofter. Træning og genoptræning.

Casper Stoltze Jensen
E-mail: cs@aabybrofysio.dk

Interesseområder:
Diagnostik og behandling af ryg, skulder og knæ. Smerteforståelse og -håndtering. Tapening, sportsskader, individuel- og holdtræning heriblandt parkinsonhold samt genoptræningshold.

Ditte Bjørn Kvist
E-mail: dk@aabybrofysio.dk

Interesseområder:
Diagnostik og behandling af nakke og ryg. Manuelbehandling af gigt og bindevævslidelser. Individuel- og holdtræning heriblandt træning med udgangspunkt i G:LAD. Akupunktur. Klinisk vejleder for Fysioterapeut-studerende.

Heidi Sivesgaard
Fysio- & kropsterapeut
E-mail: klinik@aabybrofysio.dk

Interesseområder:
Undersøgelse og behandling med udgangspunkt i helhed og sammenhænge. Overbelastningstilstande, nedsat bevægelighed og /eller funktion, stress, angst og depression samt kroniske lidelser og smerter. Manuel behandling, håndteringsstrategier og individuelle øvelser. Holdtræning med udgangspunkt i bevægelighed, kropsbevidsthed og motivation.

Caroline Broberg Mose
E-mail: klinik@aabybrofysio.dk

Interesseområder:
Diagnostik og behandling af muskuloskeletale problematikker – smerter og sygdomme i muskler og led.
Idræt- og træningsvejledning – både hold og individuelt – heriblandt med udgangspunkt i styrketræning i træningsfaciliteter.