Medarbejdere

Fysioterapeut & indehaver
E-mail: hp@aabybrofysio.dk

Interesseområder:
Mangeårig erfaring inden for undersøgelse, diagnostik og behandling af problematikker i ryg – udvidet rygudredning (ULRUS), nakke, skulder, knæ og hofter. Træning og genoptræning.
Behandler primært udenfor sygesikring.

Casper Stoltze Thorsen
E-mail: cs@aabybrofysio.dk

Interesseområder:
Diagnostik og behandling af ryg, skulder og knæ. Smerteforståelse og -håndtering. Tapening, sportsskader, individuel- og holdtræning heriblandt parkinsonhold samt genoptræningshold.

Ditte Bjørn Kvist
E-mail: dk@aabybrofysio.dk

Interesseområder:
Diagnostik og behandling af nakke og ryg. Manuelbehandling af gigt og bindevævslidelser. Individuel- og holdtræning heriblandt træning med udgangspunkt i G:LAD. Akupunktur.

Heidi Sivesgaard
Fysio- & kropsterapeut

Interesseområder:
Undersøgelse og behandling af primært nakke, skulder, ryg og bækken med udgangspunkt i helhed og sammenhænge – herunder fascieproblematikker.
Overbelasting, nedsat bevægelighed og/eller funktion, stress, angst og depression, samt kroniske lidelser og smerter. Manuel behandling, tapening, håndteringsstrategier og induviduelle øvelser.
Holdtræning med udgangspunkt i bevægelighed, kropsbevidsthed og motivation.

Caroline Kjær
E-mail: klinik@aabybrofysio.dk

Interesseområder:
Undersøgelse og behandling af muskuloskeletale problematikker såsom ryg, nakke, skulder og knæ. Herudover er jeg interesseret i smerter, og hvordan man kan hjælpe den enkelte til bedre at forstå og håndtere sine smerter. Behandling i form af både træning, træningstilrettelæggelse samt manuel behandling.

Camilla Skov Olesen

Interesseområder:
Diagnostik og behandling af ryg, nakke og skulder.
Tilrettelæggelse af træning, som er tilpasset den enkeltes behov – om enten det er med eller uden skader.
Vaneændringer – Hjælp til vaneændringer i dagligdagen og hvordan gamle vaner erstattes af nye.

Frederikke Josephine Langkjær Larsen

Interesseområder:

Undersøgelse og behandling med fokus på individet og patientens dagligdag samt mål. Aktiv patientinddragelse og- uddannelse.
Kan varetage en bred vifte af patientgrupper med forskellige problematikker.
Behandling i form af manuel behandling og tilrettelagt træning.